19 Ekim 2013 Cumartesi

Google AdWords anahtar kelime planlayıcısı vs anahtar kelime aracı: SEO & PPC özellik karşılaştırması - deniz

Google AdWords anahtar kelime aracı, yapım o önemli bir günlük araç tek arama terimleri gibi tüm ürün kategorileri ve markalar, alaka genel bakış hızlı bir şekilde almak online pazarlamacılar sağlar.


Ancak, Google yakında anahtar kelime aracı ve Trafik Tahmincisi yeni bir ürün haline birleştirir: anahtar kelime planlayıcısı. Google da bırakmak için kaydırma ve anahtar kelimeleri birleştirerek yeni bir anahtar kelime birleşme işlevi ekler.


Anahtar kelime planlayıcısı iki farklı anahtar kelime aracı ve Trafik Tahmincisi her iki temel işlevleri sunar. Şu anda iki araç ile olduğu gibi programlara ilişkin hiçbir engel olacak ve ayrıca anahtar kelimeler fikirler için tahmin edilen trafik aktarmak ve bunları dikkate yapılandırılmış bir şekilde entegre etmek kolay olacak.


Anahtar kelime planlayıcısı içine anahtar kelime aracı ve Trafik Tahmincisi yaklaşan konsolidasyon ile SEO ve PPC uzmanları ile bu yeni ürün edinmeniz gerekir. Bu değişiklik için anahtar kelime araştırma anlamı ne? Anahtar kelime aracı ve anahtar kelime planlayıcısı karşılaştırma burada.


İşlev türü daha vardır. Bunlar mevcut anahtar kelime sayısı açısından ve onlar aslında anahtar kelime fikirleri görüntüleyip görüntülemeyeceğini açısından farklılık gösterir.


Google genel olarak tüm anahtar kelime görüntüler anahtar kelime fikirleri ve bağımsız olarak yeni öneriler aslında temin edilmektedir reklam grubu fikirler ile açıklar. Filtreler yalnızca kısmen vardır ilk sorguyu sonra hizmetinizdedir.


50 Anahtar kelimeler, hem de bir hedef site veya bir ürün kategorisi içinde anahtar kelimeler ve anahtar kelime fikirleri almak için arayüz girmek mümkündür. Bunlar daha sonra arama hacmi, rekabet ve Ortalama TBM ile ilgili bilgiler görüntülenir.


Arama hacmi verileri almak amacıyla bir 1,000 anahtar kelimeler arayüzü içine girebilir veya 000e kadar bir CSV yoluyla yükleyin. Bir kez bunu yaptı, sonra "Get arama hacmi" seçeneğini seçmeniz gerekir Yeni anahtar kelime önerileri burada oluşturulamaz. Bir anahtar kelime arama birimleri yalnızca verileri verme yoluyla alınabilir.


Googlea göre gelecekteki fikirler gibi tahminlerini daha özel hesap için uygun. Bu PPC için daha mantıklı ama SEO için bu tür bir değişiklik çok dezavantajlı gibi görünüyor.


Bu işlev, en fazla 50 anahtar kelimeler ve bir hedef site veya anahtar kelime fikirleri oluşturmak için bir ürün kategorisi girmesini sağlar. Dil ve "Google" / "Google ve arama ortakları" buna göre seçilir.


Ne yazık ki "sadece göster seçeneği için arama açısından yakından ilgili fikirler" atlanır. Sonuç olarak sonuçları yalnızca tematik dahil veya hariç tutulan anahtar değiştirilebilir.


Araştırma bağlı olarak planlayıcısı bazen çok alakasız terimleri listeler. Her zamanki gibi planlayıcısı olduğu gibi anahtar kelime fikirleri reklam grubu fikirler de sonuçları görüntüler. Ancak yalnızca ölçümleri arama hacmi, rekabet ve TBM görüntülenir.


keyword-planner-ideas


Anahtar kelime arama hacmi ve potansiyel hesap performansı üzerinde kontrol edilebilir. Buraya kadar 1.000 anahtar sözcükleri el ile girilebilir veya 10.000 anahtar kelimeler bir CSV dosyasını yükledi. Ayrıca, konum ve "Google" / "Google ve arama ortakları"-var olmak seçme.


Dil upload seçilemez, ancak sonuçlar ilk çıkış sonra filtre olarak kullanılabilir. Yeni anahtar kelime önerileri bu türü tarafından görüntülenmez; böyle sonuç almak için 1 türü seçmeniz gerekir.


Bu tür "Get tahminler" ve "Get arama birimleri" arasında ayırır. "Get arama hacmi" seçilirse, arama hacmi, rekabet ve TBM görüntülenir. "Tahminleri al" seçilirse planlayıcısı pozisyonları maliyetleri mümkün tıklama gösterimler to imalat ve anahtar kelime TBM teklifi ve günlük bütçe eklemeden sonra ilgili tahminler görüntüler.


keyword-planner-estimates


Bu tür bir sarmalayıcı temsil eder. İki ya da üç anahtar kelime listeleri birleştirmek mümkündür ama şifreyi kesinlikle tek yönlü (A ve B = AB, değil: AB ve BA).


Bir kez birlikte birleştirilmiş liste 1.000den fazla şartları oluşmalıdır; diğer ikisi de arama hacmi ne de tahminler alındı. Konumu ve "Google" / "Google ve arama ağı" olabilir seçilen, ancak ön ayar, dil seçilemiyor. Ancak daha sonra ayarlanabilir. Bu tür hiçbir yeni fikirler üretir.


keyword-planner-multiply


Genel bir bakış sağlamak için anahtar kelime aracı ve anahtar kelime planlayıcısı, SEO ve PPC perspektif değerlendirilen fonksiyonları karşılaştırılması burada.


Bazı avantajları tablo gösterir ve aşağıdaki paragraf için SEO ve PPC en ilginç olanları listelenir. Yerel hedefleme, özellikle önemli ilerleme getirebilir.


Sadece farklı ülke, ama aynı zamanda çeşitli bölgelere (örneğin, Shreveport, LA) veya şehirler (örneğin, New York) alanları olarak seçilebilir. Özellikle Yerel SEO uzmanları veya yerel olarak yönlendiren reklamları için büyük bir gelişme bu. Ülkeler bazında dil bohça istiyorsanız bu çok yararlıdır.


CSV dosya yükleme performans verileri (örneğin üzerinden kendi araçlarını önceden birleştirilmiş listelerinden) 10.000 anahtar kelimeler için sorgulama sağlar. Ayrıca anahtar kelime sınırı yükselterek 2 yapar 1000 yazın daha kolay iş.


Reklam grupları ve anahtar kelimeler donatılacak tarafından (diğer bir deyişle, her olası diğer küme olarak da) arama miktarlar için ilgili kategori, reklam grubu, açılış sayfası vb kolayca alabilirsiniz. Entegre sarıcı, arama hacmi isteyen yardımcı olur. Bu işlevi Google anahtar kelime planlayıcısı tek harici Araçlar değiştirir ve kopya ve hamur işi rutin adet yedek rağmen herhangi bir ek fikirler (sadece şartlar) ile bile üretmez.


Bir bölümü için bir yenilgi alan filtresi ve ayarları işlevleri ile ilgili bulunmaktadır. Arama hacmi için istatistiksel veriler yalnızca eşleme türü "tam" ve "ifade" ve "geniş" için alınabilir. Google, bu çok yanlış olduğunu belirtti.


Bir olasılıkla "verilen örneğin beklenen gösterimler için" tahmini değerleri alarak bu sorunu çözebilir. Ancak, bu değerler şiddetle seçilen günlük bütçe ve maksimum TBM teklifi ölçüde bağlıdır. Bu şekilde, Google tarafından (tahmini Gösterim payı bağlı olarak) tahmini gösterimler yalnızca toplam sayısı görüntülenir.


Küresel ve Yerel Arama eğilimleri, Google arama ve Google arama ağı sonuçları gibi yalnızca birden çok adımda alınabilir. Ayrıca arama miktarlar cep telefonları ve masaüstü bilgisayarlar için artık ayrı ayrı görüntülenir. Verileri bu nedenle sadece tüm cihazlar için ifade eder.


Almanca dil ayarlarında seçili ise, İngilizce anahtar sözcükler otomatik olarak sıralanır ve listeden kaybolur. Bu farklılaşma anlamına gelir ve daha ayrıntılı analiz için şans kaybolur.


Kullanılabilirlik açısından, bir anahtar kelime için 50 tip 1 kullanırken sınırlama vurguladı olmalı. 51 Anahtar sözcükleri almak istiyorsanız, yeni bir sorgu başlatmak gerekir. Ancak, anahtar kelime aracını deneyimi çok fazla anahtar kelime girdiğinizde fikir çeşitliliği ve kalitesi acı göstermiştir.


50den fazla anahtar sözcükleri almak istiyorsanız, tip 2 1.000 anahtar kelimeler veya CSV yükleme seçmelisiniz. Orada gerek yok olmak özel karakterler CSV veri hata iletileri bu yol beri.


Ayrıca, biraz zaman ve biraz hantal görünür beri-ebilmek var olmak biraz zor alır aracın alışmak. Ancak, zaman ayırın ve çeşitli türleri ve anahtar kelime araştırma olanakları ile başa çıkmak, çeşitli şeyleri test ve bu ve bu, hızlı bir şekilde öğrenecekleri deneyin.


keyword-planner-search-volume


Kendi kombinasyonlar veya önceden belirlenmiş anahtar kelimeler söz konusu olduğunda tip 2 ve tip 3 özellikle ilgili ? olup olmadığı ve hangi ölçüde kombinasyonu listeleri ile çalışırken de bağımlı. Tip 2 da CSV yükleme yoluyla birçok anahtar performans verilerini almak kullanıcılar sağlar.


Anahtar kelime planlayıcısı entegre bir süreci-PPC, uygulamanın ana alanı alanında özellikle nedeniyle avantajları sunan reklam grupları ve daha sonra kampanyaları oluşturma için anahtar kelime araştırma doğrudan açar.


Anahtar kelime planlayıcısı, yeni başlayanlar ve küçültülmüş veri olanakları nedeniyle deneyimsiz kullanıcılar için bir gelişmedir. Uzmanları ile daha farklı gereksinimleri, Umarım planner ayrı ayrı bölgesel filtreler rafine olmaya devam edecektir.


Güncelleştirmeleri (Günlük veya haftalık) bültenlerine kaydolun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder