İnternet pazarlama newswriters ve Konuk yazarlar üzerinden güncel son dakika haber. Bizim kitleye düzenli maruz kalma mı? Bizimle temasa SEJın haber kategorisi sponsor olsun.
Bugün bu heyecan gerçek zamanlı sosyal medya deneyimleri ve veri şirketlere veren odaklanmaktadır Trendrr, edindiği açıklandı. Trendrrın amiral gemisi Twitter ürün, Curatorr, Twitter varlığı ve olaylar tek bir arayüz aracılığıyla yönetmek pazarlamacılar sağlar ileri giderek tek odak noktası olacaktır.
Twitter da kendi blog üzerinden bugün buna ileti dizisi görünümü web ve IOS ve üzerindeki Android uygulamaları için kronolojik bir değişiklik yaptı açıkladı. Bu değişiklik, konuşmaları onlar tweeted, daha önce en son ilk göstermek yerine sırayla görüntülemek kullanıcılar sağlar.
Bu hafta için küçük bir motivasyon. İle bu teklifi kabul ediyor musun? pic.twitter.com/lsuDmHXi6W
? SEJournal (@sejournal) 27 Temmuz 2013
Bu okuyucuların tweets oluyor konuşma daha iyi bir içerik almak sağlar. Bu değişiklik ve Trendrrın satın alma ile birlikte, heyecan kullanıcıların çevrimiçi bir konuşma için bir yol olarak onun platformu kullanmak yapıyor. Kullanıcılar kendi zaman çizelgesinde üç konuşma tweets göreceksiniz ve oturum açma hesabı tarafından takip değil kullanıcıların içerik içerse bile kaynak tweet tüm görüşmeyi görmek için tıklayabilirsiniz.
Bu düzenleme ve en iyi gerçek zamanlı konuşma heyecan üzerinde yer alan odaklanır, Curatorr ile birleştirerek kullanıcıların heyecan Breaking Bad galası ileri Mısır oluyor ne kadar her şeyi konuşacak bir yer olarak görmeye devam edecektir.
Pek çok haber ilk Twitter ve diğer sosyal medya platformlar büyük haber ağları önce kırılmış. Twitter güncel olaylar ve eğlence en son güncelleştirmeleri almak için ilk yerler insanlar göz biri haline gelmiştir.
Büyük haber ve eğlence televizyon ağları kendi çevrimiçi mevcudiyetini (yolu ile özel hashtags, promosyonlar ve ek nişan) artırmak için Twitter kullanmaya devam ederken, Ayrıca, sosyal ağ dünya çapında başkalarıyla girişme bir yol yanı sıra, birçok insan onların haber ve bilgi almak yoludur bir dayanak noktası olmaya devam edecektir.
2003 Yılında başlatılan, SEJ pazarlama içerik aramak için topluma dayalı yaklaşımı içinde benzersizdir. Hemen hemen tüm bizim katkıları gerçek uzmanları geliyor: ev içi ve bağımsız Internet pazarlamacılar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder