9 Kasım 2013 Cumartesi

SEM stratejin bu Web 3.0 için hazır mısın?

Tüm E-çözümler projektör |





Yeni yıl, "Web 3.0? başvurular hız yukarıya toplama gibi görünüyor ve en Web 3.0 ile Facebook ve Twitter poster çocukları olarak sosyal grafik hat boyunca yakından tanımlayın. içine hareket olarak  Onun o kadar çok sosyal medya olsa da, bu web üzerinde temel bir değişim güç veriyor, ama oldukça nasıl içerik değişikliği oluşturulan, organize, dizine, tüketilen ve.


Belki de en büyük vardiya ne kadar biz tüm içeriği hakkında düşünüyorum halidir.  Sadece birkaç yıl geri düşünüyorsanız, içerik peyzaj "kapsayıcı" kavramına göre hakim oldu.  İçerik türü ne olursa olsun, organizasyon, ticaret ve içerik tüketimi en kapsayıcı sürdü.  Müzik en kolay ilişkindir.  Plak şirketleri kendilerini "albüm" ve "Katalog" odaklı ise, tek tek parçaları doğru bir odak tüketici vardiyasında kaçırdılar.  İPod varış basit kullanımlı cihaz ve yazılım satın alma ve içeriği "nesne" düzeyinde (dijital bir parça) kullanma için kapsayıcı düzeyinde (albüm) sağlayan ateşe benzin vardı.  Bu sektörü derin etkileri olmuştur.  Ultimate donatılacak strateji, bir albüm oldu.  Ki sevdiğim şarkı istemiş olabilirim, ama almak için diğer on beş parça albüm için ödemek zorunda kaldı.


Yayıncılık endüstrisi benzer bir değişiklik geçiyor.  Dergi ve Gazeteler yıllardır sorunları aylık veya haftalık ya da günlük sürümleri tarafından tanımlanmış.  Bu kaplar iş modeli için hayati makaleleri okumak veya fotoğraf vb görmek için sayfa ile çok sayıda reklam ettin.  İş kapsamını dolaşımını tanımlayarak, yayıncılar reklam fırsatı toplama seyirci düzeyinde boyut başardık.  Bu çok dramatik değişiklikler, Christian Science Monitor durmayan bir kağıt baskı yayımlamak esasen model uygulamalı konteyner terk etmek gibi yayınlar gibi geçiyor.


En son kaplar yerine nesneleri doğru televizyon endüstrisinin değişikliğidir.  Hulu patlayıcı büyüme çevrimiçi bir yayın TV hedef olarak belki de kalıcı olarak televizyon sektöründe değişti.  Geleneksel televizyon ağı "kapsayıcı" temsil ve kıtlık "kapsayıcı" (yani büyük üç ağ) başlangıçta olağanüstü ekonomi bu şirketler için yaratılmıştır..  Kablo ağları gelmesiyle, binlerce yeni konteynır oluşturulmuştur.  Web şimdi bize daha az sayıda televizyon kapsayıcılar düşünmek ve nesneler hakkında daha fazla düşünmek ölçüde bu oyun değiştirme konusunda başarılı olmuştur.  Online teknolojileri kullanıcıların ne onlar bulmak ve paylaşmak ve arzu ettikleri gibi embed bir klibi oluşturmak için izin olarak gerçekten de, onun doğal sonuç alınmış, hatta bölüm kendisi içerik nesnesi olarak değiştir, geçiyor.


Anlamsal web, önümüzdeki değerinin çok güçlü bir örnek olduğu için sosyal grafik genellikle Web 3.0 olarak adlandırılır.  Web 2.0 insanları bir araya, üzerine yorum oranı ve içerik nesneleri mümkün daha önce hiç bir şekilde paylaşmak sağladı.  Digg, esasen bir kenara bir yayın (kap) önemini süpürme ve makaleler (nesneler) ön ve orta kendi yararları üzerinde durmak için hamil erken bir örnek oldu.  New York Times, USAToday ve Wall Street Journal bu yaklaşımlar dağıtmış gibi büyük yayıncıları bu özellikler olmadan Webde yayımlamak hayal etmek zor.


Birçok bakmak Google kapsayıcılar gelen kayma nesneler için risk altındadır.  Googlenın dahi web sayfa (konteynerler) Internet üzerinden yayılan milyarlarca göreli değerini belirlemek için yeni bir yol icat oldu.  Kapsayıcılar arasındaki bağlantıları arama alaka sinir bozucu sorun cevabı sağladı.  Ne yazık ki, 1:1 ilişki (bir video ve aynı web sayfasında veya bireysel ürünlerin satışı için olmak bir makale hakkında düşünmek), içerik nesneleri ve web sayfaları sürece kapsayıcı olarak web sayfaları yalnızca bir kısmını içerik nesneleri ayrıntılı (Etiketler ilkel bir yaklaşım olarak) ortaya.  Web sayfası hiçbir şey için küçük web genelinde sosyal grafik bir şey yapıyor etkili o nesnenin daha büyük değer hakkında bildirir.


Bu klasik tavuk ve yumurta sorunu neden olmaktadır.  Eğer Web arama keşfetmek ve web sayfalarını (konteynerler) bireysel videolar (nesneler) bir örnek, sonra bu nesneyi riskleri kolayca bulunamazsa daha geniş sosyal grafik dışında bırakılmak düzenleme getirilmiştir.  Google bugüne kadar nispeten küçük nesnelerin çevresinde arama ürünleri yeniden yönlendirmek için bitmiş.  YouTube videoları ve görüntüleri entegrasyonu öneririz, ancak bu yakında değişecek Google arama arayüzü hala kapsayıcılar için öncelikle, takım.  Garip bir şekilde, Google Base bu konuda büyük söz vardı ama şu anda kızağa gibi görünüyor.  Google kullanıcı davranışı temelde arama, onların kazançlı iş modeli riske yerine içerik bulma birincil aracı olarak sosyal grafik doğru kaydırır riskidir.


Bu temel değişim yeni yük ve nasıl onların içerik nesneleri bulunması, paylaşılan ve Web 3.0 dünyada düzenlenen yeniden düşünmek zorunda yayıncılar için fırsat oluşturur.  Kapsamlı oluşturulması ve nesneler meta-veri, kuruluşun Web 3.0 gerçek para olarak en büyük gereksinimdir.  Bu çok kaba bir avuç Etiketler, ama oldukça zengin biçimlendirme etiketleri, varlıklar, coğrafi koordinatları ve transkript değil.  Bu geliştirilmiş meta veri bulma dünyasında kullanıcı verileri daha fazla popülerlik, derecelendirme, tüketim ölçümlerini ve izleyici profili gibi bir nesnenin biçimlendirme doldurmak için kullanıldığı yerler sırayla o nesnenin varlığı sosyal grafik sparks, bir Web 3.0, sürücüler.   Bu olmadı ve kolay bir geçiş olmayacaktır.  Ürün ve teknolojileri Bu nesne düzeyinde veri yeni gelir kaynakları kaldıraç yeni görünen, tüketicilerin "ret" kapsayıcı tüm hızıyla odaklı iş modeli.


İle ilgili konular: Kanal: Video | Video arama


Yazar hakkında: Tom Wilde EveryZing CEO, yeni nesil evrensel arama ve video arama motoru optimizasyonu (SEO video) konusunda uzmanlaşmış Cambridge merkezli bir şirket olduğunu. Tom Wilde daha eşya görmek


@sengineland izle





Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Google Helpouts: Yolu ile Video, Google tarafından bir fiyat için destek uzmanlarından yardım


Yeni görsel marka reklam: Ne Google Banner & Bing kahraman reklamları ara demek


Bing Reklam Yöneticiler paylaşım Bing A daha iyi reklam platformu yapmak planları


Yeni arama motoru sanatçı, şarkı, tür & Haritayı arama filtreleri ile radyo istasyonları binlerce dizin oluşturur.


Rapor: Yerel optimizasyon temel adımları Google görünürlük 179 oranında artırdı


Microsoft pilotlar dev markası "Kahraman reklamlar" Windows 8.1 için akıllı arama Bing


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder